Kunden i fokus
Denne våren har Nor Tekstil hatt en intern konkurranse for alle som jobber med kundeservice. Konkurransen har handlet om å løse flest mulige kundehenvendelser og i tillegg skape fornøyde kunder for Nor Tekstil. Hensikten med konkurransen har vært å sette kunden i fokus.
Fagdag for vinnerne
Denne uken samlet vår Nasjonale Kundeservicesjef, Arild Ommedal, vinnerne av konkurransen til fagdag ved vårt topp moderne vaskeri på Berger i Oslo. Fokus var som alltid, kundene våre!
“Det har vært mange gode og imponerende prestasjoner blant våre ansatte på kundeservice denne våren. I dag har vi samlet det som på mange måter utgjør eliten av våre kundeservicemedarbeidere, de som løser flest saker og skaper fornøyde kunder”. - Arild Ommedal, Nasjonal Kundeservicesjef.
Vinnerne som deltok på fagdagen var Silje Helene Nordgard (Nasjonalt Kundesenter), Nina Kristin Jakobsen (Nasjonalt Kundesenter), Stine Smith Olsen (Stavanger) og Gro Regstad (Drammen). I tillegg hadde dessverre ikke siste vinner, Beate Furnes Fladmark (Ålesund), anledning til å delta.
Dagen ble brukt til Workshop som handlet om videre utvikling av kundeservice. Fokuset lå på hva som skal til for å skape gode kundeopplevelser. Det kom mye produktivt og godt ut av dagen som alle våre kunder har i vente fremover.
Løs saken!
Kantar TNS publiserer hvert år det som omtales som KSindeks. I denne indeksen viser Kantar til at de har Norges største benchmark-database for kundeservice med over 120.000 intervjuer. De beskriver god kundeservice som ganske enkelt: Løs saken!
Nettopp dette har vert utgangspunktet for den interne konkurransen Nor Tekstil har hatt gående denne våren. Hvem av våre medarbeidere løser flest kundehenvendelser.
Silje Helene Nordgard, som har løst over 5.000 kundehenvendelser hittil i år, beskriver fagdagen på følgende måte:
“Det er kjekt å kunne dele erfaringer med kolleger rundt om i landet, og kunne spille hverandre gode. Vi håper at dette vil gi ekstra god verdi for alle kundene våre!”
- Silje Helene Nordgard, Kundeservice.
Selvbetjente løsninger
Det vi synes er ekstra hyggelig er at den typen henvendelse vi har fått flest ganger i 2019, er å få tilgang til MinSide. Dette er en helt ny og selvbetjent løsning vi lanserte i Februar 2019. Les mer om MinSide.
Det at så mange kunder har respondert positivt og ønsker tilgang til MinSide er veldig gledelig. Det er viktig for oss å være langt fremme på selvbetjente løsninger, sier Kundeservicesjef Ommedal.
God kundeservice og fornøyde kunder er et viktig satsingsområde for Nor Tekstil, og alle våre kunder har mye spennende i vente som skal gjøre det enkelt å være kunde i Nor Tekstil.