Cart 0

Kundeservice

Vi hjelper deg gjerne med det du lurer på. Ønsker du å kontakte oss, kan du enkelt benytte chat, ringe eller sende oss en e-post. Ønsker du å kontakte oss utenfor våre åpningstider, kan du sende oss en e-post, legge igjen nummer eller benytte kontaktskjema.

Registrer deg som bruker på vårt kundesenter på web. Der kan du registrere din sak direkte og kommuniser med oss. I tillegg har du full oversikt over alle dine saker.

Vi er tilgjengelig alle ukedager mellom kl. 07-16

415 67 000

Ring vårt kundesenter

Skriv til oss

kundeservice@nortekstil.no

Hittegods

Finn info og send etterlysning

Skjema:

FAQ

Hvorfor er regningen min høyere enn vanlig?

Dette kan det være flere årsaker til. Noen ganger har måneden 5 uker og ikke 4, og som følge av dette blir du fakturert for en uke ekstra den måneden.

En annen årsak kan være at vi en gang i året prisregulerer avtalene våre, i tråd med generell prisvekst i samfunnet. Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger mer informasjon.

Kan jeg gjøre bestillinger på internett?

Ja, dette kan du gjøre via vår bestillingsportal på www.nortekstil.no/minside

Tilbyr dere EHF-faktura?

Ja, så lenge din bedrift er registrert i ELMA-registeret. Ta kontakt med oss på chat, kundeservice@nortekstil.no eller telefon 415 67 000 så oppretter vi dette for deg.

Hva er svinn på mopp/kluter?

Mopp/kluter utestående over 90 dager.

Hva er svinnfakturering kokketøy/arbeidstøy

Tøy som ikke har vært innregistrert de 6 siste månedene og erstattes av nytt

Hva er restverdifakturering kokketøy/arbeidstøy?

Tøy som ikke er kommet inn når medarbeider er meldt inn som sluttet/ endret størrelse etter 30 dager

Hvilken periode gjelder faktura for?

Vi fakturerer normalt sett etterskuddsvis.

Hva er tralleleie?

Traller utestående for oss over 30 dager.

Savner følgesedler på leveransen.

Ta kontakt med oss på chat, kundeservice@nortekstil.no eller telefon 415 67 000 så kan vi skaffe dette.

Savner kredit på reklamasjon?

Ta kontakt med oss på chat, kundeservice@nortekstil.no eller telefon 415 67 000 så kan vi se nærmere på dette.

Hva er beholdningsleie på bekledning/kokketøy/arbeidstøy

Kunden har at fast antall som de betaler ukentlig leie av.

Hvor stor er beholdningen, ser ikke endringer.

Endringer kommer ikke fram da leien er «levende» i forhold til endringer. Ta kontakt med oss på telefon 415 67 000, chat eller e-post kundeservice@nortekstil.no så kan vi skaffe dette.

Kan dere endre fakturaadresse?

Ja, ta kontakt med oss på chat, kundeservice@nortekstil.no eller telefon 415 67 000 så kan vi ordre dette.

Kan dere sende kopi av faktura?

Ja, ta kontakt med oss på chat, kundeservice@nortekstil.no eller telefon 415 67 000 så kan vi skaffe dette.

Kan dere sjekke om vi har noe utestående?

Ja, ta kontakt med oss på chat, kundeservice@nortekstil.no eller telefon 415 67 000 så kan vi skaffe dette.

Savner kreditnota.

Ja, ta kontakt med oss på chat, kundeservice@nortekstil.no eller telefon 415 67 000 så kan vi skaffe dette.

Jeg ønsker å sende faktura til Nor Tekstil. Hvor henvender jeg meg?

For innkommende faktura - se mer informasjon på siden For leverandører

Jeg er leverandør som ønsker å få kontakt med Nor Tekstil. Hvor henvender jeg meg?

Du kan sende oss en e-post til konsern@nortekstil.no